Årsberetning 2022

Ja så er der gået godt og vel et halvt år siden sidste generalforsamling. Da vi på gund af Corona holdt general forsamling d. 17-06-2021.

Der er sket en del nyt i vores vandværk. Vi har lukket alle 4 boringer, nu for vi alt vores vand fra Slagelse. Dette har vi gjort, fordi at udgifterne til bnbo områderne ellers ville løbe op i store beløb.

Vi havde to boringer til renovering, samtidig med at analyserne blev større og dyrere. Alt dette spare vi nu. Bestyrelsen tror på at dette er en god beslutning. Også fordi at strømmen er en stor post på et vandværk og der spare vi også en del nu, men det ville nok ikke kunne ses, med de priser der er på el nu.

Vi har bøvlet med at finde nogen ledninger i Sludstrup, som var stoppet, det har kostet en del hovedbrud og penge, men nu virker det som det skal.

Jeg vil gerne takke Lasse, for det store arbejde du gør i vores vandværk. Vi er kede af, at skulle undvære dig i bestyrelsen, nu du flytter. Men vi er meget glade for, at du vil fortsætte, med at passe vandværk og ledningerne.

Til sidst vil jeg takke den øvrige bestyrelse og Vivvi for et godt sammenarbejde. I gør, at det er nemt at være frivillig i bestyrelsen. Tak.

Frank Nielsen